> Administracja & Zasoby ludzkie > Warszawa

główny specjalista w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: główny specjalista ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: analizowanie i dokumentowanie procesów biznesowych w kontekście wymagań dotyczących systemów IT w obszarze Zabezpieczenia Społecznego i Rodziny (ZS) na podstawie wymagań pozyskanych w oparciu o kontakty z interesariuszami tych procesów, dokumentację oraz inne dostępne metody, tworzenie dokumentacji analitycznej dla systemów IT w obszarze ZS, modelowanie systemów IT w obszarze ZS z uwzględnieniem ich rozbudowy i rozwoju, weryfikowanie i konsultowanie wytworzonych modeli z interesariuszami oraz proponowanie modeli systemów IT zmierzających do optymalizacji rozwiązań systemowo-biznesowych, współpraca z dostawcami usług i systemów IT w obszarze ZS, z interesariuszami procesów biznesowych oraz z innymi zespołami Ministerstwa i Departamentu, udział w komisjach przetargowych i komisjach odbioru prac związanych z zadaniami realizowanymi w obszarze ZS, ­koordynowanie prac realizowanych w trakcie procesu wytwórczego i integracji systemów ZS w kontekście zasobów i realizacji harmonogramów prac poszczególnych etapów wytwórczych (prac projektowych, prac implementacyjnych, testów, wdrożeń, utrzymania), współuczestnictwo w opiniowaniu projektów rozporządzeń i dokumentów otrzymanych w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych dotyczących obszaru ZS oraz przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z przeprowadzaniem procedury zgodności. Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Zagrożenie korupcją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Budynek przy ul. Brackiej 4 jest niedostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Etapy, metody oraz techniki naboru: - weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych, - sprawdzian wiedzy lub umiejętności. Oferujemy: - umowę o pracę, ciekawe zadania, pracę w dużej organizacji, doskonalenie zawodowe. Proponowany mnożnik kwoty bazowej stanowiący wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi 3,9. Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń: - oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.mpips.gov.pl/bip/kariera/wolne-stanowiska-pracy-w-sluzbie-cywilnej-w-mrpips/oswiadczenie-dla-potrzeb-rekrutacji/ - oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, - dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni, - w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu, - w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, - spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego. Uwaga Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 661-13-26, 22 661-13-94, 22 661-13-14 lub 22 661-13-63. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wykształcenie: wyższe magisterskie z obszaru nauk ścisłych lub z obszaru nauk technicznych lub z ekonomii doświadczenie zawodowe/staż pracy 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analizy lub projektowania systemów teleinformatycznych pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość notacji UML i narzędzi do dokumentowania i zarządzania wymaganiami (np. Aris) Znajomość technik zbierania i zarządzania wymaganiami oraz modelowania danych i procesów Znajomość notacji BPMN Umiejętność analizy i specyfikowania wymagań funkcjonalnych dla systemów i usług IT Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów Umiejętność współpracy Komunikatywność Umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-03 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: główny specjalista
Sprzedawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: