> Administracja & Zasoby ludzkie > Warszawa

Kierownik Działu Obsługi Klienta w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie i koordynowanie pracą zespołu konsultantów (nie sprzedaż) Wdrażanie wysokich standardów w zakresie obsługi klienta Przestrzeganie standardów obsługi klienta Rozwój kompetencji i wsparcie podległych pracowników Przygotowywanie raportów z działalności działu Wymagania: Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Umiejętność nawiązania dobrych relacji z klientami Umiejętność nawiązania dobrych relacji z klientami Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Zdolności przywódcze i organizacyjne oraz łatwość w budowaniu i utrzymaniu długofalowych relacji Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. Nr 101, poz. 922, ze zm.)"

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Kierownik Działu Obsługi Klienta
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: