Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie i koordynowanie pracą zespołu konsultantów (nie sprzedaż) Wdrażanie wysokich standardów w zakresie obsługi klienta Przestrzeganie standardów obsługi klienta Rozwój kompetencji i wsparcie podległych pracowników Przygotowywanie raportów z działalności działu Wymagania: Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Umiejętność nawiązania dobrych relacji z klientami Umiejętność nawiązania dobrych relacji z klientami Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Zdolności przywódcze i organizacyjne oraz łatwość w budowaniu i utrzymaniu długofalowych relacji Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. Nr 101, poz. 922, ze zm.)"
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Kierownik Działu Obsługi Klienta |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |