> Administracja & Zasoby ludzkie > Warszawa

starszy specjalista w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: starszy specjalista Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej Al. Niepodległości 188/192 00-950 Warszawa Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: wprowadzanie i aktualizowanie danych i potrąceń w systemie kadrowo-płacowym sporządzanie list płac z umów o pracę i umów cywilnoprawnych sporządzanie zbiorczych zestawień i zaangażowanego funduszu płac sporządzanie obowiązujących sprawozdań w zakresie wynagrodzeń przygotowywanie w systemie bankowym przelewów z wynagrodzeń wystawianie not memoriałowych dotyczących kosztów wynagrodzeń sporządzanie informacji o dochodach na formularzach PIT wystawianie zaświadczeń o dochodach dla pracowników archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych zagadnień oraz przygotowywanie i przekazywanie do archiwum Warunki pracy Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się na drugim piętrze budynku biurowego. Ogólny zakres czynności na stanowisku pracy: Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń biurowych. Czynności fizyczne: 1. rozmowy telefoniczne zewnętrzne i wewnętrzne oraz kontakty z innymi pracownikami w innych komórkach organizacyjnych, 2. obsługa klientów zewnętrznych, 3. konieczność poruszania się po terenie Urzędu, 4. konieczność archiwizowania dokumentacji w szafach wymagających wchodzenia na podwyższenie oraz przenoszenia dokumentacji do pokoju znajdującego się w innej części budynku. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. UPRP zapewnia swoim pracownikom: • stabilną i ciekawą pracę, • regularnie wypłacane wynagrodzenie, • dodatek stażowy, • dodatkowe wynagrodzenie roczne, • nagrody – w zależności od wyników pracy, • możliwość rozwoju zawodowego, • świadczenia z Zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz z Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej, • możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu opieki medycznej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 4000 zł do 4200 PLN plus ew. dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1889). Techniki naboru: - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, - test wiedzy, - rozmowa kwalifikacyjna. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą ich sporządzenia, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej pod adresem: http://www.uprp.pl/praca-w-uprp/Lead40,488,637,1,bip,pl,text/ Przekazanie dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://www.uprp.pl/wyniki-naborow/Lead40,490,716,1,bip,pl,text/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 57 90 067 lub 22 57 90 452. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe/staż pracy 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów pozostałe wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa pracy znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej znajomość przepisów z zakresu świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i o ochronie danych osobowych znajomość przepisów ustawy o rachunkowości umiejętność analizy i interpretacji zmieniających się przepisów w zakresie wynagrodzeń ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą oraz informacjami, komunikatywność wysoka kultura osobista i asertywność w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych umiejętność dobrej organizacji pracy na zajmowanym stanowisku znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, przede wszystkim Word i Excel umiejętność redagowania pism Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe wymagania dodatkowe umiejętność obsługi programu Płatnik, ZUS PUE, e PUAP doświadczenie w pracy z komputerowymi programami finansowo-księgowymi umiejętność szybkiej adaptacji do okresowych zmian zakresu obowiązków Dokumenty i oświadczenia niezbędne: Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Departament Nadzoru i Organizacji Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-01 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: starszy specjalista
Sprzedawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: