> PRACA > Warszawa

Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Wymagania: Wykształcenie wyższe; Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne; Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych; Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym; Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym; Orientacja na realizację celów biznesowych; Umiejętność działania pod presją czasu; Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole; Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów. Dodatkowe atuty: Umiejętności analityczne; Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia; Certyfikat ITIL; Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie Udział w ciekawych, kluczowych dla działania organizacji projektach Szeroki pakiet benefitów Niezbędne narzędzia pracy Laptop, komórka Szkolenia dopasowane do potrzeb Obowiązki: Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes Definiowanie poziomów wsparcia dla świadczonych usług IT Zarządzanie katalogiem usług Zarządzanie podwykonawcami w oparciu o umowy SLA Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych Współpraca w ramach środowiska międzynarodowego Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie; Ciągłe dopasowywanie oferty usług w obszarze ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów; Zapewnienie informacji wymaganej do efektywnego i skutecznego zarządzania usługami IT; Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ciągłego doskonalenia; Zarządzanie ryzykiem Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą Zarządzanie procesem zarządzania incydentami, incydentami krytycznymi oraz problemami Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i standardu obsługi Klienta Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego Usprawnianie funkcjonujących procesów, procedur w zakresie świadczonych usług IT i definiowanie standardów Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów. Współdziałanie w zakresie poprawy obsługi klienta poprzez aktywne reagowanie na zapytania i rozpatrywanie skarg Odpowiedzialność za budżet świadczonych usług IT Bieżąca kontrola oferowanych usług IT Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami. Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego oczekiwaniami. Współdziałanie z klientami w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT Opracowanie i aktualizacja procedur serwisowych dla wszystkich świadczonych usług, zasad i standardów Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe Rozwiązywanie problemów i konfliktów Zarządzanie i rozwój podległych pracowników W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom. Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118.

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:PRACA
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: