W Hotelu The Westin Warsaw naszym głównym zadaniem jest dbanie o dobre samopoczucie gości, zapewniając im odprężające otoczenie oraz przemyślane udogodnienia tak, aby wyjeżdżając czuli się lepiej niż kiedy przyjechali. Zdajemy sobie sprawę z tego, że podróż może mieć negatywny wpływ na samopoczucie naszych gości, dlatego wspieramy ich, aby mogli zachować równowagę i szybko zapomnieli o ewentualnych niedogodnościach po odbytej podróży. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Gości OPIS STANOWISKA: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę centrali telefonicznej hotelu Westin. Do codziennych obowiązków będzie należało między innymi: obsługa połączeń przychodzących, przyjmowanie oraz rejestrowanie w systemie zamówień Room Service, administrowanie systemem budzenia gości oraz bieżące monitorowanie głównej skrzynki mailowej hoteli i dystrybucja wiadomości do odpowiednich działów. PROFIL KANDYDATA: doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta/ gościa; bardzo dobra znajomości języka polskiego i angielskiego; dyspozycyjność - praca zmianowa na pełen etat (w tym zmiany nocne); wysoka kultura osobista i swoboda wypowiedzi; nastawienie na wysoką jakość obsługi; samodzielność i dobra organizacja czasu pracy; dobra znajomość pakietu MS Office. OFERUJEMY: możliwość wzbogacenia doświadczenia w organizacji należącej do największej na świecie firmy hotelarskiej – Marriott International; stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenia grupowe; komfortowe warunki pracy – bezpłatne obiady i kawę dostępne w restauracji pracowniczej; stawki preferencyjne na zakwaterowanie w hotelach całym świecie również dla rodziny i przyjaciół; wsparcie w rozwoju poprzez system szkoleń wstępnych, językowych i zawodowych; możliwość pomagania innym w ramach prowadzonych działań CSR; dynamiczne, inspirujące i międzynarodowe środowisko pracy; kulturę organizacyjną zorientowaną na ludzi; szansę rozwoju zawodowego w ramach hoteli w Polsce i za granicą. Zainteresowane osoby zachęcamy do aplikowania korzystając z przycisku "Aplikuj teraz". Podanie danych osobowych w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Przed wysłaniem CV, prosimy o sprawdzenie, czy aplikacja zawiera klauzulę o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z 27 kwietnia 2016 r. przez Starwood Services Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. B. Prusa 2 (administrator danych osobowych) na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.” Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Konsultant ds Telefonicznej Obsługi Gości |
Sprzedawca: | The Westin Warsaw |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Restauracje |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |