Co będzie należało do Twoich obowiązków: wsparcie Management Teamu opieka nad recepcją redagowanie pism urzędniczych i korespondencji formalnej dbanie o prawidłowy obieg korespondencji firmowej organizacja podróży służbowych zamawianie artykułów biurowych i niezbędnego sprzętu współpraca z administracją budynku wsparcie nowych pracowników w procesie wdrażania Na co możesz liczyć: umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 na Saskiej Kępie atrakcyjne wynagrodzenie benefity pozapłacowe przyjazną atmosferę pracy w niewielkim zespole możliwości zdobywania nowych kompetencji Jeżeli: posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy na recepcji lub stanowisku asystenckim masz doświadczenie w przygotowywaniu formalnej korespondencji (pism urzędowych) potrafisz dobrze zarządzać swoim czasem i powierzanymi zadaniami dobrze radzisz sobie z presją czasu posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1 (mile widziany również język francuski) lubisz pracę z ludźmi to jest to praca właśnie dla Ciebie Numer referencyjny: ab/04/19/wa2/am
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Asystent(ka) biura |
Sprzedawca: | Adecco Poland Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |