> Administracja & Zasoby ludzkie > Warszawa

główny specjalista w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: główny specjalista do spraw systemów teleinformatycznych Wydział Nadzoru nad Rozwojem Technicznym Systemów Informatycznych, Biuro Informatyki i Łączności Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Sprawuje nadzór pod względem technicznym nad utrzymaniem systemów oraz zmianami w systemach, wspierających merytorycznie zadania statutowe w Głównym Inspektoracie, wskazanych przez kierownictwo Biura i administrowanych przez Biuro; Współpracuje pod względem technicznym z podmiotami zewnętrznymi oraz innymi komórkami Głównego Inspektoratu w zakresie analizy, wytwarzania, rozwoju i wdrażania rozwiązań dotyczących systemów merytorycznie wspierających zadania statutowe Głównego Inspektoratu, zgodnie z właściwością Biura; Bierze udział w procesach dotyczących postępowań o zamówienie publiczne w zakresie działalności Biura, w tym wsparcie innych Biur GITD w zakresie prowadzonych przez nie postępowań o zamówienia publiczne, których elementem przedmiotu zamówienia są usługi informatyczne lub dostawa sprzętu informatycznego; Współpracuje pod względem technicznym z organami i jednostkami administracji publicznej w zakresie rozwiązań informatycznych umożliwiających dostęp do zasobów rejestrów państwowych; Zgłasza propozycje usprawnień dotyczących rozwoju teleinformatycznego Głównego Inspektoratu do kierownictwa Biura; Uczestniczy w pracach w zakresie analizy trendu zmian wykorzystania systemów IT w Głównym Inspektoracie; Sprawuje nadzór techniczny nad zawartością dokumentacji, która w części może być w języku angielskim, dotyczącej systemów administrowanych przez Biuro; Bierze udział przy zbieraniu wymagań na rozwój istniejących i tworzenie nowych systemów wspierających merytorycznie zadania statutowe Głównego Inspektoratu, administrowanych przez Biuro. Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem https://bip.gitd.gov.pl/praca/dokumenty-do-pobrania/. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacjagitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacjagitd.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu o świadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: • weryfikacja formalna nadesłanych ofert, • weryfikacja wiedzy, • rozmowa kwalifikacyjna. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. GITD zapewnia swoim pracownikom: • stabilną i ciekawą pracę; • regularnie wypłacane wynagrodzenie; • dodatek stażowy; • dodatkowe wynagrodzenie roczne; • nagrody – w zależności od wyników pracy; • możliwość rozwoju zawodowego; • wsparcie na etapie wdrażania do pracy; • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku; • korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie; • kartę MultiSport. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe profilowane: administracja, zarządzanie, techniczne, informatyczne; doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok pracy przy zarządzaniu projektami informatycznymi; pozostałe wymagania niezbędne: Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem na poziomie podstawowym; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiający czytanie dokumentacji technicznej; Znajomość notacji (BPMN lub UML); Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej; Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych; Znajomość Krajowych Ram Interoperacyjności; Znajomość zasad zarządzania projektami informatycznymi zgodnie z metodyką Prince 2; Umiejętności interpersonalne w zakresie argumentowania i przekonywania; Kompetencje: orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów; Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe wymagania dodatkowe Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem na poziomie zaawansowanym (Certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny); Prawo jazdy kat. B; Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym poziom (B2); Wiedza na temat bezpieczeństwa IT; Znajomość zagadnień sieciowych; Znajomość języka T-SQL; Znajomość architektury systemów informatycznych; Współpraca w zespole. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego dotyczącego przeszkolenia z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem na poziomie podstawowym; Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania certyfikatu na poziomie zaawansowanym (Certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny); Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B. Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-27 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: główny specjalista
Sprzedawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: