Zakres obowiązków: Koordynowanie, nadzorowanie oraz planowanie pracy podległego zespołu; Wsparcie w realizacji celów podległego zespołu; Bieżące raportowanie efektywności pracy podległego zespołu; Tworzenie nowych rozwiązań w celu podnoszenia efektywności realizowanych procesów; Dbanie o wysoką jakość obsługi oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Pacjentów; Współpraca z koordynatorami poszczególnych zespołów w Call Center Wykształcenie min. średnie - preferowane wyższe; Min. roczne doświadczenie w pracy w zakresie telefonicznej obsługi Klienta; Mile widziane doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem; Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu; Orientacja na osiąganie ustalanych celów oraz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne. Praktyczna umiejętności obsługi komputera, szczególnie programów MS Office (m.in. Excel, PowerPoint); Komunikatywna znajomość języka angielskiego; Kreatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne; Dodatkowym atutem będzie wiedza za zakresu stomatologii. Stabilną pracę w firmie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce; Szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi Klienta w dynamicznie zmieniającym się środowisku w obszarze stomatologii, otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów; Atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych; Owocowe dni tygodnia oraz pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Koordynator / Koordynatorka Zespołu Obsługi Pacjenta w Call Center |
Sprzedawca: | LUX MED Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |