Rejestrowanie korespondencji przychodzącej zewnętrznej i wewnętrznej z dekretacją; Obsługa gości; Przygotowanie i rejestrowanie przesyłek wychodzących pocztowych i kurierskich; Obsługa centrali telefonicznej; Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie; Generowanie zamówień na dostawy art. biurowych; Wykonywanie innych zadań, zleconych przez przełożonego na rzecz zespołu kancelaryjnego. Znajomość języka angielskiego (warunek konieczny); Umiejętność obsługi urządzeń biurowych; Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność;. Znajomość pakietu Microsoft Office; Wysoka kultura osobista - komunikatywność, energiczność i zaangażowanie. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności; Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę; Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach; Dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjnego; Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS; Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy; Apleona HSG (zmiana nazwy z Bilfinger HSG Facility Management) jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku). W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Pracownik Recepcji (K/M)
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Pracownik Recepcji (K/M) |
Sprzedawca: | Apleona HSG Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |