W Loyalty Point stawiamy sobie za cel, by nasi Klienci mogli poznać swoich konsumentów i na bazie zebranej wiedzy traktować ich w sposób szczególny – im więcej wiemy, w tym bardziej dopasowany i precyzyjny sposób komunikujemy oferty naszych Klientów. Łączymy wypracowane przez lata umiejętności analityczne z pomysłami kreatywnymi, dzięki czemu wiemy, co konsumenci kupują i co ich do tego motywuje. Przekuwamy zdobytą wiedzę na działania praktyczne z korzyścią dla naszych Klientów i rozwoju ich biznesu. obsługa zleceń kurierskich, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontrola stanu wyposażenia biura, zarządzanie dokumentacją firmową (skanowanie i archiwizacja), organizacja spotkań wewnętrznych oraz obsługa gości, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń biurowych, raportowanie i tworzenie zestawień zlecanych bezpośrednio przez przełożonych. znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel) znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość języka angielskiego, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu zadań, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, otwartość na nowe zadania, wysoka kultura osobista. pracę w doświadczonym i zgranym zespole, pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin, możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia, stabilne zatrudnienie, prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, nauka języka angielskiego, możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Receptionist / Office Assistant |
Sprzedawca: | Pro People Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |