Za co będziesz odpowiadać: Prowadzenie administracji personalnej pracowników (ok. 300 osób): akta pracownicze, przygotowywanie dokumentów, aktualizacja danych w systemach Obsługa umów cywilno-prawnych Współpraca z zewnętrznym dostawcą usługi naliczania wynagrodzeń Koordynowanie świadczeń z ZFŚS Przygotowywanie zestawień i raportów Co oferujemy naszym pracownikom: Znaczny wpływ na rozwój powierzonego obszaru Ciekawe projekty i ciągły rozwój kompetencji Możliwość wdrażania swoich pomysłów Wspólne świętowanie dużych i małych sukcesów Pracę w przyjaznym i pozytywnie nastawionym zespole Piękny taras, na którym wspólnie jemy posiłki i prowadzimy spotkania (jak jest ciepło:) ) Dofinansowanie do wypoczynku Kartę podarunkową na święta I najważniejsze - atmosferę Zaufania, Odpowiedzialności, Współpracy i Uznania Zachęcamy do aplikowania, jeżeli masz takie kompetencje jak: Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu administracji personalnej i naliczaniu płac Umiejętność pracy w systemie enova będzie dodatkowym atutem Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, umów cp i ubezpieczeń społecznych Dokładność i odpowiedzialność Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu Umiejętności analityczne Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Administracji Personalnej |
Sprzedawca: | Yves Rocher Polska Sp. z o.o |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |