Zadania: przyjmowanie i nadzór nad wysyłką i obiegiem korespondencji firmy, rejestracja faktur lub innych dokumentów zakupowych w dedykowanym systemie informatycznym oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem w Spółce, obsługa spotkań biznesowych Zarządu i ich gości, obsługa przychodzących rozmów telefonicznych do biura Zarządu, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów, prezentacji, informacji dla Zarządu. Wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i MS Outlook, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej i terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, komunikatywność. Mile widziane: doświadczenie w pracy administracyjnej i pracy Sekretariatu, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Oferujemy: stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, niezbędne narzędzia pracy, w tym telefon służbowy, dużo wyzwań i działań rozwojowych.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. obsługi sekretariatu |
Sprzedawca: | TP TELTECH Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |