> Administracja & Zasoby ludzkie > Warszawa

starszy specjalista w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Utrzymania Departamentu Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej Warszawa ul. Nowy Świat 6/12 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: prowadzenie analiz na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ programów/ polityk w zakresie aspektów środowiskowych dotyczących programów rozwoju dróg wodnych, w tym: - identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc., - analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie, - formułowanie i konsultowanie raportu/ rekomendacji/ informacji, - zamawianie ekspertyz; realizacja obowiązków informacyjnych Ministra, w tym obsługa interpelacji i zapytań poselskich, odpowiedzi na wystąpienia (dezyderaty, opinie) komisji sejmowych i senackich, oraz innych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej w sprawach dotyczących utrzymania wód i mienia Skarbu Państwa związanego z gospodarką wodną oraz aspektów środowiskowych związanych z programami rozwoju śródlądowych dróg wodnych, w tym: - przygotowywanie odpowiedzi, - prowadzenie konsultacji, - gromadzenia materiałów udział w procesie uzgodnień projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych, przekazywanych Ministrowi przez pozostałych członków Rady Ministrów oraz kierowników naczelnych i centralnych urzędów administracji rządowej w zakresie zadań wydziału, w tym: - zbieranie i analizowanie wkładów otrzymanych od innych komórek Ministerstwa (gdy komórka jest komórką wiodącą w sprawie), - opracowywanie stanowiska w oparciu o wniesione wkłady, - analiza wpływających z Biura Ministra do konsultacji projektów dokumentów rządowych, w tym aktów normatywnych, pod kątem ich wpływu na obszar działania Ministerstwa, - sporządzanie notatek informacyjnych dla Ministra dotyczących opiniowanych dokumentów przewidzianych do rozpatrzenia na posiedzeniach Rady Ministrów udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym: - przeprowadzanie rozeznania rynku, - szacowanie wartości zamówienia, - sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, - nadzorowanie wykonania umowy, - opiniowanie dokumentacji, - opracowywanie projektu umowy organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych Ministerstwa w zakresie zadań wydziału, w tym: - tworzenie harmonogramu spotkań i wydarzeń, - przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.), - zapewnianie obsługi logistycznej spotkań i wydarzeń (w tym transport, zakwaterowanie, catering, tłumaczenia, sale, wydruk materiałów, etc.), - zapewnianie/ obsługa udziału prelegentów/ ekspertów zewnętrznych, - prowadzenie lub udział w spotkaniach i wydarzeniach, - przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących rozpatrywanie skarg/ wniosków/ odwołań/ petycji w zakresie zajmowanego stanowiska, w tym: - udzielanie odpowiedzi na złożone skargi/ wnioski/ odwołania/ petycje, - analizowanie składanych skarg/ zażaleń/ wniosków/ odwołań/ petycji i interpelacji oraz innych sygnałów obywatelskich i zbieranie dodatkowych wyjaśnień/ dokumentów, - przekazywanie do rozpatrzenia według właściwości Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy – wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, – węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, – mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu. Pracownikom oferujemy: – umowę o pracę na czas nieokreślony lub określony (w przypadku osób po raz pierwszy zatrudnianych w służbie cywilnej pierwsza umowa na okres 12 miesięcy) – trzynaste wynagrodzenie, pakiet szkoleń, możliwość ubiegania się o refundację kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych – pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, częściowa refundacja kosztów udziału w wydarzeniach kulturalnych) – możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie i pakietu opieki medycznej Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na stanowiska od głównego specjalisty oraz przystępujący do naboru urzędnicy służby cywilnej, w przypadku zatrudnienia w Ministerstwie będą objęci ograniczeniami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393) oraz będą zobowiązani do złożenia – przed objęciem stanowiska - oświadczenia o stanie majątkowym potwierdzającego nienaruszanie ograniczeń lub zakazów wynikających z przepisów prawa. Dla zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa prowadzonych działań, w Ministerstwie został ustanowiony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania określonych w Ministerstwie zasad bezpieczeństwa przetwarzania informacji. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Inne informacje Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy. Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu). Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie (w tym wzór oświadczeń), można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w instytucji zajmującej się ochroną przyrody lub ochroną i kształtowaniem środowiska lub gospodarką wodną pozostałe wymagania niezbędne: znajomość ustawy Prawo wodne i ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko znajomość Ramowej Dyrektywy Wodnej 2000/60/WE znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych wiedza w zakresie realizacji inwestycji hydrotechnicznych i ich wpływu na środowisko przyrodnicze znajomość języka angielskiego na poziomie B2 organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów komunikacja współpraca rzetelność Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z ochroną przyrody lub ochroną i kształtowaniem środowiska lub gospodarką wodną oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru (wzór oświadczeń dostępny na stronie: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl/praca-w-ministerstwie/ogloszenia-o-wolnych-stanowiskach-w-sluzbie-cywilnej.html) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B2 Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-28 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: starszy specjalista
Sprzedawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: