> Administracja & Zasoby ludzkie > Warszawa

starszy specjalista w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Ministerstwo Finansów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: starszy specjalista do spraw legislacji w Wydziale Legislacji i Wytycznych, Departament Cen Transferowych i Wycen Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Opracowywanie projektów aktów prawnych z zakresu cen transferowych, prowadzenie prac legislacyjnych związanych z tematyką cen transferowych i podmiotów powiązanych oraz uczestniczenie w uzgodnieniach wewnętrznych i zewnętrznych, pracach sejmowych i senackich. Analizowanie i opiniowanie aktów prawnych, projektów aktów prawnych i innych dokumentów, w tym przygotowywanych przez instytucje Unii Europejskiej i OECD. Sporządzanie propozycji rozwiązań problemów prawnych dotyczących cen transferowych, w szczególności w zakresie opracowywania opinii, wyjaśnień, objaśnień i interpretacji ogólnych. Opracowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania posłów, senatorów, pytania prasy i innych mediów oraz pytania podatników i innych podmiotów zewnętrznych oraz współpracowanie z właściwymi komórkami ministerstwa w tym zakresie. Analizowanie stanowisk Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego w obszarze cen transferowych i opracowywanie stanowiska departamentu, a także udział w spotkaniach konsultacyjnych z przedstawicielami KIS w zakresie przepisów o cenach transferowych. Organizowanie konsultacji podatkowych i innych form współpracy ze środowiskiem naukowym, eksperckim oraz przedstawicielami przedsiębiorców w zakresie cen transferowych, w tym opracowywanie prezentacji dotyczących przepisów o cenach transferowych. Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem komunikatów w zakresie cen transferowych i ostrzeżeń podatkowych, w tym mających na celu przeciwdziałanie erozji podstawy opodatkowania i transferowi zysków. Prowadzenie prac związanych z przygotowaniem rozwiązań legislacyjnych, w tym wyszukiwanie i analizowanie rozwiązań prawnych istniejących w innych państwach oraz na szczeblu międzynarodowym, a także opracowań naukowych zawartych w literaturze i prasie specjalistycznej. Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe; częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością. CV I LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-3987. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji lub w obszarze prawa podatkowego pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu Znajomość problematyki dotyczącej cen transferowych Znajomość zasad techniki legislacyjnej oraz procedur i procesów legislacyjnych Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa Umiejętność analizowania informacji, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań Umiejętność argumentowania Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi Umiejętność współpracy w zespole Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe wymagania dodatkowe Wiedza z zakresu podatków, w szczególności podatków dochodowych od osób fizycznych i od osób prawnych oraz Ordynacji podatkowej, w zakresie związanym z tematyką cen transferowych Wiedza z zakresu innych dziedzin prawa, w zakresie jakim mają one wpływ na realizowane zadania Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego) Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-26 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: starszy specjalista
Sprzedawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: