Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce? Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka,Tatra, EB, Specjal, Królews kie, Leżajsk, Brackie oraz wiele nowości np. Dziki Sad? Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji i w kategorii premium? Jesteśmy powiązani z Grupą Heineken i jesteśmy trzecim co do wielkości rynkiem piwnym w Europie? Codziennie docieramy do ponad 50 000 punktów sprzedaży w całej Polsce? Wsparcie zespołów marketingowych w ramach tworzenia spersonalizowanej komunikacji w kanałach cyfrowych oraz pomiar osiągniętych rezultatów Projektowanie i nadzór nad badaniami ilościowymi dotyczącymi cyfrowych/mobilnych rozwiązań w marketingu Wsparcie projektów z zakresu: analizy ROI, Marketing Mix Modeling, analizy kanałów komunikacji, analizy zasięgu i częstotliwości dotarcia Budowanie rekomendacji biznesowych w oparciu o istniejącą i pozyskaną wiedzę Budowanie wiedzy o zachowaniach ludzi w kanałach cyfrowych i propagowanie tej wiedzy w organizacji Monitoring narzędzi badawczych wykorzystujących nowe technologie i cyfrowe formy dotarcia Udział w definiowaniu metodologii badawczych i wybór dostawców Współpraca z agencjami badawczymi w zakresie badań ilościowych i jakościowych Ciekawości, dociekliwości, pasji do zadawania pytań i odwagi do przedstawiania własnego punktu widzenia Zainteresowania cyfrowymi kanałami komunikacji i pasji do obserwowania zachowań ludzi w wirtualnym świecie Umiejętności wyciągania wniosków na podstawie danych, budowania hipotez i insightów oraz rekomendacji biznesowych Minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego związanego z analizą danych mediowych lub projektowania i analizowania wyników testów i modeli rynkowych Umiejętności budowania dobrych relacji z partnerami wewnętrznymi Samodzielności w zarządzaniu zagadnieniami z obszaru analiz i badań Wykształcenia wyższego na kierunku biznesowym, psychologicznym lub socjologicznym Bardzo dobrej znajomości oprogramowania Excel oraz PowerPoint Biegłej znajomości języka angielskiego Wysoko rozwiniętych umiejętności planowania i organizacji pracy, w tym pracy przy kilku projektach jednocześnie Znajomość metodyki badań ilościowych i jakościowych będzie dodatkowym atutem Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz międzynarodowym środowisku Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Digital Insight Senior Specialist |
Sprzedawca: | Grupa Żywiec SA |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Media/Kultura/Reklama |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |