Opis stanowiska Prowadzenie rzetelnej obsługi klienta w zakresie realizacji otrzymywanych zamówień od klientów Prowadzenie księgowości w ramach procesu obsługi klienta Rozpatrywanie reklamacji od klientów Dbanie o dobre relacje z klientem, pozyskiwanie nowych klientów Zbieranie i analizowanie funkcji KPIs Wspieranie klientów wewnętrznych i zewnętrznych Kwalifikacje Biegła znajomość j.litewskiego (min. C1) Dobra znajomość j.polskiego oraz j. angielskiego (min. B1) Znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel) Umiejętność organizacji pracy własnej Zdolność analitycznego myślenia Mile widziane doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta oraz znajomość SAP Dodatkowe informacje Umowa o pracę Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz zdobywanie wiedzy od profesjonalistów Możliwość przedłużenia współpracy oraz rozwoju w strukturach JDE Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe Świetna lokalizacja biura: 1 minuta spacerem od stacji PKP Służewiec Owocowe poniedziałki i nielimitowany dostęp do najlepszej kawy
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Asystent / Specjalista ds. Obsługi Klienta |
Sprzedawca: | JACOBS DOUWE EGBERTS PL Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |