Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. W Banku BNP Paribas dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta, dlatego ze szczególną dbałością rekrutujemy osoby na stanowiska związane z obsługą klienta indywidualnego. Inwestujemy w ciągły rozwój naszych pracowników, aby mogli świadczyć usługi na wysokim poziomie. Masz jak w banku: kompleksową, bezpośrednią współpracę z klientami Banku - bez obsługi kasowej; pracę z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów; rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas; efektywne realizowanie celów sprzedażowych. Twój kapitał: minimum rok pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych; znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta; bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami; zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się; otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu; komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku; nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych; znajomość pakietu MS Office. Gwarantujemy: możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów; stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć; kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy; wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowe dni wolne, opieka medyczna w Lux Med oraz refundacja kosztów leczenia u wybranego przez siebie lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i inne).
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Doradca Klienta – oddział Digital Warszawa |
Sprzedawca: | BNP Paribas Bank Polska S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |