Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami. Masz jak w banku: Tworzenie i opiniowanie materiałów marketingowych i content na potrzeby kampanii directowych oraz strony BNP Paribas, Dbałość o poprawność komunikacji od strony wymagań regulatorów, nadzoru i polityki compliance banku, Inicjowanie i wprowadzanie zmian, zarządzanie treścią i optymalizacja stron www bezpośrednio z poziomu Administratora dla BNP Paribas (edycja treści, grafik, landingów sprzedażowych), Tworzenie treści stron www zgodne z najlepszymi zasadami SEO w celu optymalizacji pozycjonowania serwisu i jego podstron w wyszukiwarkach, Rozwijanie strony internetowej banku z wykorzystaniem najnowszych i najbardziej skutecznych narzędzi internetowych, rekomendowanie zmian zgodnie z nowymi trendami oraz potrzebami użytkowników, Współpraca z zewnętrznymi agencjami kreatywnymi i contentowymi, dostawcami rozwiązań technologicznych, Bieżącą współpracę z klientem wewnętrznym (Dep. Produktowy, Compliance, Dep. Prawny, Dep. Marketingu tradycyjnego, Dep. Wsparcia Sprzedaży, Dep. Rozwoju Relacji z Klientem), Analizę prowadzonych działań pod kątem potencjału i wyniku sprzedażowego na potrzeby dyrektora jednostki w celu przedstawienia rekomendacji działań optymalizacyjnych, Projektowanie, testowanie i wdrażanie optymalnych ścieżek zakupowych na serwisie Banku lub landingach zewnętrznych przy użyciu narzędzi Marketing Automation i A/B testingu, Współpraca z pozostałymi Zespołami w celu działań optymalizacyjnych e-marketingu i User Experience w zakresie istniejących platform/ wniosków/ landingów / microsajtów / stron internetowych (działań usability), Odpowiedzialność za materiały cyfrowe wyświetlane w placówkach, Odpowiedzialność za materiały cyfrowe wyświetlane w bankomatach. Twój kapitał: Min. 2-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji marketingowej dla sektora finansowego ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji online i SEO, Praktyczne doświadczenie w samodzielnej pracy z agencjami reklamowymi i interaktywnymi ( briefingi, wypracowywanie layoutów, produkcja formatów reklamowych dla kanałów digitalowych), Kreatywność oraz umiejętności językowe umożliwiających tworzenie efektywnej i wyróżnialnej komunikacji marketingowej, mile widziane doświadczenie w realizacji kampanii CRM, Praktyki w obsłudze CMS i podstawowej wiedzy z zakresu SEO, Znajomość Google Analytics Umiejętności analityczne, tworzenia i wdrażania rekomendacji działań optymalizacyjnych, Samodzielność i dobra organizacja pracy, Wykształcenie wyższe. Gwarantujemy: wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku; realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów; atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Ekspert ds. Digital Signage |
Sprzedawca: | BNP Paribas Bank Polska S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |