> PRACA > Warszawa

Helpdesk w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

BlueSoft Sp. z o.o. jest polską firmą działającą globalnie. Zatrudniamy ponad 650 konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji. www.bluesoft.com Jeśli pragniesz nieustannie poszerzać swoją wiedzę i rozwijać się w rożnych technologiach to czekamy właśnie na Ciebie Do Twoich obowiązków należeć będzie: Pomoc w pierwszej linii wsparcia IT/Helpdesk, Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa problemów zgłaszanych przez użytkowników, Pomoc przy konfigurowaniu nowych środowisk pracy na stacjach roboczych użytkowników, Przygotowywanie/przenoszenie stanowiska pracy, wymiana sprzętu komputerowego itp. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT (stacje robocze, sprzęt peryferyjny, itp.) i oprogramowaniem na stacjach roboczych użytkowników, Wsparcie administratora systemowego, Podnoszenie własnych kwalifikacji, wiedzy i dzielenie się nią w ramach zespołu, Przygotowywanie dokumentacji przeznaczonej dla Użytkownika, Inwentaryzacja zasobów IT. Oczekujemy: Dobrej znajomość środowisk Windows i Linux/Unix, Podstawowej wiedzy z budowy i działania sieci komputerowych, Dobra znajomość działania komputera PC i urządzeń peryferyjnych, Dobrej znajomości oprogramowania biurowego i pakietów biurowych MS Office, Asertywnej i niebojącej się wyzwań osoby, Umiejętności współpracy w zespole i komunikatywności, Wysokiej kultury osobistej. Dodatkowo na Twój plus przemawiać będą: Doświadczenie na podobnym stanowisku, Umiejętność prowadzenia prezentacji / szkolenia, Zdolność dobrej organizacji pracy, szukania rozwiązań i określania priorytetów, Znajomość systemów MacOS, Znajomość tematyki bezpieczeństwa IT, Znajomość systemów Jira, Confluence, SVN, Chęć do zwiększania swoich kwalifikacji, Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznych, Znajomość środowiska Office 365. Dlaczego BlueSoft: Ścieżka kariery? Gwarantujemy indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego. Dajemy szansę na rozwój w różnych projektach IT. Realizacja własnych inicjatyw? Jesteśmy firmą, gdzie główny nacisk stawiamy na ludzi – to oni tworzą naszą siłę. Stabilność zatrudnienia? Stawiamy na długofalową współpracę. Po zakończonym projekcie rozmawiamy, słuchamy i zapewniamy kolejne wyzwania. Benefity? Zapewniamy współfinansowanie nauki j. angielskiego oraz pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne), uczestnictwo w firmowych eventach (rejsy na STS F.Chopin, cykliczne wyjazdy integracyjne).

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Helpdesk
Sprzedawca: Bluesoft Sp. z o.o.
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:PRACA
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: