Na czym polega praca Kierownika Zmiany? Kierownik Zmiany w kawiarni Starbucks jest odpowiedzialny za jeden z dwóch obszarów: Product lub Facility. Product Manager dba o najwyższą jakość produktów i stoi na straży standardów ich przygotowywania. Planuje dostawy, analizuje sprzedaż oraz osiągane wyniki. Rolą Facility Managera jest czuwanie nad tym, aby kawiarnia prezentowała się z jak najlepszej strony. Dba on o przestrzeganie standardów czystości, poprawne działanie sprzętu znajdującego się w kawiarni oraz buduje relacje z konserwatorami. Planuje również koszty stałe oraz analizuje osiągane wyniki. Kierownicy Zmiany prowadzą szkolenia dla Partnerów dotyczące ich obszarów odpowiedzialności, a także prowadzą zmianę i pracują za barem, codziennie dbając o jak najlepszą atmosferę. Doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub w prowadzeniu samodzielnych projektów, lub związane z działalnością w organizacjach studenckich Elastyczności, pomysłowości Nastawienia na naukę i rozwój osobisty Zdolności analitycznych Znajomości j. angielskiego Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb Bogaty pakiet kafeteryjny: wybieraj spośród setek świadczeń (MultiSport, MyBenefit, ubezpieczenie i wiele innych). Twoje ulubione produkty Starbucks, KFC, Pizza Hut oraz Burger King w bardzo atrakcyjnych cenach Raz na 2 tygodnie paczkę ulubionej kawy Starbucks Premie za polecanie przyjaciół A dla ceniących rozrywkę - liczne imprezy dla naszych Partnerów
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Kierownik Zmiany |
Sprzedawca: | AmRest sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |