Opis stanowiska: Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem wyszukiwana dostawców usług consultingowych, welth management, szkoleniowych, administracyjnych i serwisowych; Nadzór nad procesem kwalifikacji, oceny i segmentacji istniejących dostawców; Rozwój i aktualizacja strategii zakupowej dla poszczególnych kategorii produktów i usług; Przygotowywanie zapytań ofertowych, analizę ofert pod kątem zdefiniowanych kryteriów; Prowadzenie negocjacji handlowych z potencjalnymi dostawcami/podwykonawcami i renegocjowanie zawartych kontraktów; Monitorowanie statusu realizacji poszczególnych zamówień, nadzór nad realizowanym procesem zakupowym; Stała kontrola kosztów i budżetu. Wymagania: Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w samodzielnym prowadzeniu projektów w obszarze zakupów lub podobnym; Doświadczenia w zarządzaniu projektami z uwzględnieniem struktury kosztowej produktów oraz czasu realizacji zamówień/umów; Doświadczenia w pozyskiwaniu nowych dostawców oraz rozwoju już istniejącej bazy; Wysokie umiejętności negocjacyjne poparte doświadczeniem zawodowym; Silna orientacji na cele, proaktywność, własne inicjatywy; Wysokie zdolności analitycznych; Zaawansowana znajomość MS Office w szczególności MS Excel; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Kupiec |
Sprzedawca: | BNP Paribas Bank Polska S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |