OPIS STANOWISKA: telefoniczna obsługa Klientów w tym przygotowywanie ofert, odbywanie spotkań handlowych aktywne pozyskiwanie Klientów i opieka na stałymi Klientami firmy składanie i bieżąca koordynacja zleceń, bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów oraz Partnerów, obsługa zapytań mailowych, wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy, WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie kierunkowe, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji, chęć do doskonalenia umiejętności i otwartość na ciągłe podnoszenie kwalifikacji i pozyskiwanie nowych kompetencji, wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość branży poligraficznej w zakresie druku cyfrowego i offsetowego będzie dodatkowym atutem, OFERUJEMY: atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego i pozyskania nowych kompetencji, narzędzia do pracy: smartphone, komputer, dla najlepszych samochód służbowy stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu), przyjazną atmosferę pracy, w młodym, energicznym, i profesjonalnym zespole, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Pracownik Działu Obsługi Klienta |
Sprzedawca: | Grasp 24 |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |