Jesteś studentem lub absolwentem, który chce wspierać działania z zakresu CX w innowacyjnej firmie energetycznej? Unikasz utartych schematów działania i poszukujesz nowych rozwiązań? Kręcą Cię tematy związane z CX i Lean? Poznaj taski, jakie przygotowaliśmy dla Ciebie Będziesz: dla nas mega cennym wsparciem przy optymalizacji i modelowaniu procesów samodzielnie realizował/a zadania związane z tworzeniem map procesowych i specyfikacji rekomendował/a usprawnienia poprzez analizę danych, procesów i czynności i określał/a koszty oraz uzyski z wdrażanych usprawnień częścią naszego innowacyjnego zespołu, kreującego usprawnienia i wsłuchującego się w potrzeby Klienta Idealnie do nas pasujesz, jeżeli: jesteś kreatywna/y, potrafisz wsłuchać się w potrzeby kolegów i szukać rozwiązań lubisz przejąć inicjatywę i popracować samodzielnie wychwytujesz zbędne kroki w realizacji zadań lubisz jak coś jest zrobione efektywnie, ale niekoniecznie w długim czasie lubisz podłubać w dokumentach, procedurach chcesz rozwijać się w zakresie Lean i CX jesteś gotowy/a, by dołączyć do naszego energetycznego zespołu zlokalizowanego na cudnym Powiślu W zamian za pracę z nami: nauczysz się tworzenia procesów i obsługi narzędzi do pisania map procesowych nauczymy Cię podstaw Lean i CX zabierzemy Cię na design sprint spędzisz niezapomniany czas w fantastycznym zespole poznasz działanie dużej firmy powiemy Ci czym się różni wat od VATu oraz dlaczego w gniazdku jest napięcie, a nie prąd zatrudnienie w ramach umowy zlecenie na okres 6 miesięcy
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Pracownik Zespołu Customer Experience (płatny staż) |
Sprzedawca: | innogy Polska S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |