Jesteśmy liderem w segmencie piw premium oraz piw niskoalkoholowych Jesteśmy powiązani z Grupą HEINEKEN, najbardziej międzynarodową firmą piwowarską na świecie Wspieramy najpopularniejsze wydarzenia muzyczne takie jak: Męskie Granie czy Open`er Festival a także wydarzenia sportowe (UEFA Champions League oraz Europa League) W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hl piw oraz osiągnęliśmy skonsolidowany zysk operacyjny na poziomie 334 mln zł W okresie wysokiego sezonu realizujemy ponad 500 wysyłek dziennie Nasze dostawy dostarczamy do ponad 700 punktów odbioru Klientów Co oferujemy? Płatne, 3-miesięczne praktyki Wdrożenie i integrację z innymi praktykantami Poznanie tajników warzenia piwa podczas wizyty w Browarze Udział w konkursach i spotkaniach firmowych Możliwość dalszej współpracy (ponad połowa Praktykantów z ostatniej edycji otrzymała stałe role) Poszukujemy: studenta III-V roku kierunku związanego z zarządzaniem łańcuchem dostaw lub analizą danych, np.: Logistyka, Metody Ilościowe, Big Data, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, bardzo dobrej znajomości MS Excel oraz mile widziane: innych programów do przetwarzania danych, np. MS Access, MS SQL Server, pierwszego doświadczenia w postaci praktyk lub aktywności w organizacjach studenckich, osoby lubiącej nowe wyzwania, która szybko się uczy, inicjatywy, otwartości oraz umiejętności współpracy. Na czym będzie polegało Twoje zadanie? Będziesz tworzył prezentacje i raporty operacyjne z zakresu procesu od zamówienia do zapłaty (Order to Cash) opartych na dużych zbiorach danych, Analiza procesu, poszukiwanie usprawnień i ich wdrażanie w procesie „Od zamówienia do zapłaty” („Order-to-Cash”), Pozyskiwanie informacji biznesowych i systemowych od działów np. Transportu, Obsługi Klienta, Reklamacji itp. celem uproszczenia procesu, skrócenia czasu, zapewnienia rozwiązań systemowo-raportowych, Uczestniczenie w projektach wdrażania i rozwoju nowych narzędzi systemowych, Będziesz współpracował z działami Logistyki Operacyjnej, Transportu, Obsługi Klienta oraz Sprzedaży celem poznania procesów logistycznych Grupy Żywiec, Weźmiesz udział w projektach redukujących koszty oraz zwiększających efektywność procesu od zamówienia do dostawy, Będziesz mógł zarekomendować eliminację strat w procesie Obsługi Klienta bazując na analizach danych i obserwacjach (poziom obsługi klienta, dostępność produktów, fluktuacja zamówień) oraz będziesz odpowiedzialny za ich wdrożenie zgodnie z założeniami metodologii Lean Management.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Praktyki Letnie w Dziale Rozwoju Obsługi Klienta i Logistyki - Warzelnia Talentów |
Sprzedawca: | Grupa Żywiec SA |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |