Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami. Masz jak w banku: Monitorowanie rynku w poszukiwaniu nowych technologii i partnerów, których rozwiązania mogą znaleźć zastosowanie w bankowości elektronicznej: internetowej i mobilnej, Analizę możliwości oraz przygotowywanie założeń koniecznych do wdrożenia nowych rozwiązań, Wskazywanie wartości biznesowej płynącej z wdrożenia danego rozwiązania lub podjęcia współpracy z partnerem, Wybór potencjalnych dostawców i przeprowadzenie procesu nawiązania współpracy, Monitoring rynku eCommerce/mCommerce i analiza konkurencji, Budowanie i optymalizacja usług oraz procesów on-line, Przygotowywanie i wdrażanie inicjatyw produktowo-systemowych zwiększających sprzedaż oraz poprawę customer journey, Wdrażanie „proof of concept” nowej technologii: zarządzanie projektem w fazie inkubacji i koordynacja procesu testów mających na celu sprawdzenie możliwości wdrożenia rozwiązań Odpowiedzialność za kanał sprzedaży e-commerce B2C/B2B, Budowa długoterminowej strategii obecności brandu w e-commerce, Rozwój kanału digital/e-commerce w organizacji, Nadzorowanie działań oraz wyników we wszystkich kanałach sprzedaży cyfrowej, m.in. afiliacja, SEM, SEO, strona www, Analiza rynku i trendów w obszarze e-commerce. Twój kapitał: Min. 2-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji marketingowej dla sektora finansowego ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji online i SEO, Znajomość rynku eCommerce, Innowacyjność, Kreatywność oraz umiejętności językowe umożliwiające tworzenie efektywnej i wyróżnialnej komunikacji marketingowej, Praktyki w obsłudze CMS i podstawowej wiedzy z zakresu SEO, SEM, Znajomość Google Analytics Umiejętności analitycznych, tworzenia i wdrażania rekomendacji działań optymalizacyjnych, Samodzielność i dobra organizacji pracy, Wykształcenie wyższe. Gwarantujemy: wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku; realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów; atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. marketingu i eCommerce |
Sprzedawca: | BNP Paribas Bank Polska S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |