> PRACA > Warszawa

Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 90 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions , z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych – call center Lokalizacja: Warszwa Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta według przyjętych standardów w firmie Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami Wprowadzanie, monitoring oraz koordynacja zleceń pracy dla firm serwisowych w wewnętrznym systemie informatycznym Bieżące informowanie klientów o postępie zleconych prac Telefoniczna, techniczna weryfikacja zgłaszanych usterek, w tym procesowanie reklamacji Przygotowywanie raportów i analiz Udział w innych projektach związanych z obsługą klienta w celu podnoszenia kwalifikacji oraz zwiększania jakości obsługi klienta Dostępność do pracy kwiecień/maj 2019 Wykształcenie minimum średnie preferowane o profilu technicznym Doświadczenie w technicznej obsłudze klienta minimum 3 lata Znajomość zagadnień technicznej obsługi obiektów Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym Duże zdolności organizacyjne, dokładność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres Bardzo dobra organizacja pracy własnej Zdolność analitycznego myślenia Umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami MS Office Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Zatrudnienie na umowę o pracę Prywatną opiekę medyczną Benefity w ramach funduszu socjalnego

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center
Sprzedawca: CBRE Dział Global Workplace Solutions
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:PRACA
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: