Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Korespondencja z firmami/agentami współpracującymi z LOT w zakresie nieregularności bagażowych Wystawianie i potwierdzanie faktur w ramach rozliczeń pro-rate Wykształcenie m.in. średnie (mile widziane wyższe: ekonomiczne , prawnicze ) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziana znajomość systemu World Tracer, SAP , Amadeus oraz kursów taryfowo - rezerwacyjnych Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem Bardzo dobra organizacja pracy Zdolność szybkiego uczenia się Umiejętność formułowania dłuższych wypowiedzi pisemnych (jasność i precyzyjność wypowiedzi Pracę w najszybciej rozwijającej się linii lotniczej w Europie Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji Stały kontakt z językiem angielskim Szerokie możliwości zwiedzania świata dzięki atrakcyjnym zniżkom na bilety lotnicze Zatrudnienie przez LOT Team
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Reklamacji |
Sprzedawca: | Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |