BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: Monitorowanie i analizowanie rynku w zakresie potrzeb klienta, trendów rynkowych i rozwiązań proklienckich; Monitorowanie i wspieranie wdrożenia projektów oraz koordynację pracy zespołu projektowego; Realizację projektów z obszaru Customer Experience zgodnie z metodyką zarządzana projektami; Wyznaczanie mierników i ich regularny monitoring. JEŻELI: Charakteryzują Cię wysoko rozwinięte umiejętności analizowania danych, wyciągania wniosków istotnych dla biznesu, myślenia strategicznego oraz prezentacji; Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów w szeroko rozumianym obszarze Customer Experience; Posiadasz doświadczenie w obszarze wdrażania CRM i zarządzania Call Center, a także w przygotowywaniu wymagań biznesowych pod procesy i systemy IT w dużej organizacji; Znasz program Excel i Power Point w stopniu zaawansowanym oraz posługujesz się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym. OFERUJEMY CI: Umowę o pracę; Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania; Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów; Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych; Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa; Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon; Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra; Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Lider Projektów ds. Doświadczeń Klienta |
Sprzedawca: | Leroy Merlin Polska sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Serwis & Sklep |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |