> Serwis & Sklep > Warszawa

Menedżer ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów w Warszawa, Mazowieckie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami. Masz jak w banku: rekomendowanie oraz monitorowanie rozwiązań mających pozytywny wpływ na budowę zadowolenia klientów z usług i produktów Banku, opracowanie i wdrażanie strategii obsługi klientów korzystając z dostępnych analiz i badań satysfakcji, wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, będących efektem analizy zebranego „głosu klienta”, prowadzenie projektów pro-klienckich (PMO) oraz uczestniczenie w wybranych projektach, analizę rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi klienta, rekomendowanie działań rozwojowych dla pracowników w zakresie poprawy jakości obsługi klientów, tworzenie kultury orientacji na klienta uwzględniając multikanałowość i strategię Customer Experience, tworzenie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną w zakresie budowy organizacji zorientowanej na Klienta. Twój kapitał: wykształcenie wyższe, trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów, znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile), wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi klienta oraz badań satysfakcji, znajomość koncepcji „Customer Experience”, dobra znajomość j. angielskiego, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), rozwinięte umiejętności analityczne, otwartość, kreatywność oraz samodzielność, umiejętność pracy z dużą ilością danych, nastawienie na osiągnięcie celu. Gwarantujemy: współpracę z najlepszymi specjalistami, realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów, wsparcie przełożonego, pracę w biurze 5 minut od metra, atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe i inne.

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Menedżer ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów
Sprzedawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMazowieckie
Miasto:Warszawa
Kategoria:Serwis & Sklep
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: