BlueSoft Sp. z o.o. jest polską firmą działającą globalnie. Zatrudniamy ponad 650 konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji. www.bluesoft.com Praca na stanowisku Specjalisty ds. technicznego wsparcia aplikacji wiąże się głównie z: obsługą zgłoszeń (w systemie ticketingowym Klienta) dotyczących problemów w działaniu aplikacji, obsługą awarii aplikacji (identyfikacją/usuwaniem przyczyny oraz skutków), wstępną diagnozą problemów w aplikacji, przekazywaniem potwierdzonych problemów do zespołu realizującego zmiany w oprogramowaniu, ścisłą współpracą z analitykami, projektantami i programistami, planowaniem pojemności aplikacji. Pożądane umiejętności i kompetencje: wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów, podstawowa znajomość języka SQL, • podstawowa znajomość systemu operacyjnego UNIX (środowiska shell), znajomość pakietu MS Office, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania, efektywne zarządzanie swoim czasem (priorytetyzacja zadań), elastyczny czas pracy, nastawienie na wysoką jakość rozwiązań, skrupulatność i dokładność, umiejętność pracy zespołowej. Mile widziane: znajomość zagadnień ITIL® Foundation (potwierdzona certyfikatem), podstawowa znajomość Oracle lub innej dowolnej relacyjnej bazy danych, doświadczenie w testowaniu aplikacji, doświadczenie w komunikacji z Klientem. Dlaczego BlueSoft: Ścieżka kariery? Gwarantujemy indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz osobistego. Wszystko w Twoich rękach Pieniądze? Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Stabilność zatrudnienia? Stawiamy na długofalową współpracę. Coś jeszcze? Pewnie Zapewniamy współfinansowanie nauki j. angielskiego oraz pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne), uczestnictwo w firmowych eventach (rejsy na STS F.Chopin, cykliczne wyjazdy integracyjne). Czy jest fajnie? Jest luźno i przyjaźnie, pracujemy zespołowo, dzielimy się wiedzą. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji |
Sprzedawca: | BlueSoft Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kategoria: | Serwis & Sklep |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |